۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

لوطی و عنترش

تو نمایشهای خیابانی قدیم چیزی بود به نام لوطی و عنتر که حیوان بیچاره به صدای تنبک لوطی می رقصید و پشتک و ملق می زد و سر انجام هم به اشاره لوطی جای دوست و دشمن را نشان می داد. 
حالا این شده داستان نامزدهای انتخاباتی این دوره هر کدام می خواهند نشان دهند بهتر می توانند ملق بزنند و جای دوست و دشمن را نشان بدهند و این بی وجود ها کاملا فراموش کرده اند که رئیس جمهمور یعنی خادم مردم یعنی نماینده مردم نه اینکه دهان گشادشان را باز کنند و تملق کنند که ما بهتر می توانیم برای مقام معظم رهبری ملق بزنیم، ما هماهنگ ترین کابینه را با رهبر ایجاد می کنیم و یا اینکه ما اگر آقا نظرشان باشد نامزد انتخابات می شویم. حیف نان های عزیز برای به قدرت رسیدن از جیب مقام رهبری خرج نکنید. بگویید چقدر عرضه خدمت دارید اگر واقعا قصدتان خدمت است چه آنکه سابقه اکثرتان در دله دزدی چیزی کم ندارد. اینقدر همه چیز را به دوش رهبر نیاندازید منتظر نباشید به اشاره ایشان رئیس جمهور شوید که اگر اینطور باشد ول معطلید آقا یک رای دارند و نظرشان را هم علنی نمی کنند پس حرف زیادی موقوف!
یک فرمانده ای داشتم هر غلطی که می خواست بکند یا تصمیم بگیرد دست به تلفن می برد و از فرمانده بالاتر از خودش کسب تکلیف می کرد سر آخر یک روز فرمانده اش ضمن صدور فرمان عزلش گفت :" آخه بی وجود اگر قرار بود به جای تو من تصمیم بگیرم و برای هر کاری من دستور بدهم پس توی الدنگ را برای چه آنجا گذاشتم !" خلاصه آقایان کاری نکنید که مقام رهبری هم یک چنین اشارتی به شما بی وجودها  بکنند آبروی نداشته تان را حفظ کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر