۱۳۹۲ تیر ۱۴, جمعه

بادکنک بنفش

بادکنک بنفش


 

تصمیم گرفته بودم در مدت انتخابات و مدتی پس از آن هیچ پست جدیدی ارسال نکنم چرا که من یک نظامی هستم و سوگند سربازی ام من را مقید به حفظ قوانین می کند که از جمله آنها عدم دخالت در امور سیاسی و تبلیغ به نفع یا ضد یک نامزد انتخاباتی است هر چند که این موضوع توسط فرماندهان من در سپاه رعایت نمی شود. شاید آنها شرافت سربازی ندارند اما من شرافت سربازی ام را تا روزی که زنده ام حفظ خواهم کرد. 
بزرگترین نوید این انتخابات عدم خشونت بود و من به سهم خودم از همه کسانی که در این راه کمک کردند به خصوص "انجمن بسیجیان مدافع آرمانهای انقلاب و ملت" که بنده ناچیز هم عضو کوچکی از آن هستم تشکر می کنم اما پس از شادی انتخابات دو نکته منفی باعث شد که من شخصا امید چندانی به تغییر نداشته باشم به دولت آینده و امیدوارم این حس نا امیدی من اشتباه باشد و تغییرات مورد نظر مردم به تدریج انجام شود. 
نکته منفی اول آن بود که درست در روز پس از اعلام نتیجه انتخابات خبری منتشر شد که 4000 نفر از اعضای سپاه به سوریه اعزام شدند و این به معنی آن است که در سیاست خارجی امیدی به تغییر نیست و همچنان جان فرزندان ما و سرمایه های کشور ما صرف بلند پروازی ها در سوریه ، لبنان و فلسطین خواهد شد و همچنان این پولها به جای آنکه سفره محقر مردم ما را کمی پر کند و صرف بهداشت و آموزش شود به منجلاب تحولات منطقه مذکور ریخته خواهد شد.
دومین نکته منفی اینکه علی رغم شعار آشتی ملی و زندانیان سیاسی داده شد نه تنها خیچ گشایشی حاصل نشد بلکه بگیر و ببندهای جدید ادامه یافت و حال و روز اسیران در بند بدتر از گذشته شد و متاسفانه یکی از همین زندانیان سیاسی در زندان به طرز نامعلومی جان باخت.
امیدوارم این مسیر نادرست و سایر مسائلی که کشور به سمت فروپاشی پیش می برند متوقف شوند و شاهد بهروزی کشور  مد باشیم.
   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر